Shadow Warriors
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Shadow Warriors

Forum for Shadow Warriors på Ikariams Alpha server.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Dilemma med 7. by

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Michael rocks




Antal indlæg : 10
Registration date : 07/01/09

Dilemma med 7. by Empty
IndlægEmne: Dilemma med 7. by   Dilemma med 7. by Icon_minitimeTirs Feb 17, 2009 10:37 am

Hej allesammen

Som I nok kan se har jeg et lille dilemma med valget af min 7. by. Jeg ved ikke om jeg skal vælge en marmor- eller en vinby, og jeg tænkte at jeg kunn bruge jer som livline. Wink Jeg har allerede:

1 svovlby
1 vinby
1 krystalby
3 marmorby (hvoraf den ene ligger 3 timers sejlads fra de andre byer)

Håber meget der er nogen blandt os, som kan give et vist svar til en ven i nød Smile
Tilbage til toppen Go down
Poiu
Admin



Antal indlæg : 108
Age : 37
Registration date : 14/12/08

Dilemma med 7. by Empty
IndlægEmne: Sv: Dilemma med 7. by   Dilemma med 7. by Icon_minitimeOns Feb 18, 2009 4:35 am

Jeg tror jeg ville vælge en svovl eller en vinby som den næste..!

Vin fordi man altid kan bruge vin..! Smile

Svovl, fordi jeg har på fornemmelsen af det er/bliver en god handelsvare den næste tid..! -ellers skal du vælge en træø, men det er ikke så nemt..! Wink

//Poiu
Tilbage til toppen Go down
https://shadowwarriors.1talk.net
Michael rocks




Antal indlæg : 10
Registration date : 07/01/09

Dilemma med 7. by Empty
IndlægEmne: Sv: Dilemma med 7. by   Dilemma med 7. by Icon_minitimeOns Feb 18, 2009 4:04 pm

Så er min 7. by grundlagt. Det blev en vinby, som Poiu foreslog, da jeg kunne se, jeg ville mangle vin, hvis jeg ville have glade indbyggere. Så regner jeg med, hvis jeg får en 8. by, skal den helt sikkert være en marmor Smile Men der er nok lang vej endnu. Først skal man forhindre korruption i den 7. by, og så skal man opgradere residenser og palads i de 7 byer for at kunne få den 8. by. Det koster:

  • Bygnings materieler: 277,580
  • Vin: 63,032
  • Marmor: 84,199
  • Krystal Glas: 72,948
  • Svovl: 95,691


for et residens. Dvs. 1,7 mio. træ og mellem 500k og 700k af hver luksusressource i alt for at skaffe en 8. by Surprised
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dilemma med 7. by Empty
IndlægEmne: Sv: Dilemma med 7. by   Dilemma med 7. by Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dilemma med 7. by
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Warriors :: Åben forum. :: Barbar-bar.-
Gå til: